Connect with us

Terkini

Bermain Permainan Berpusing Pada Tali, Wanita Mat Salleh Ini Terpelanting Masuk Ke Dalam Semak Samun

Published

on

Suasana kampung pastinya memberikan kelainan kepada para pelancong khususnya pelancong luar negara di Malaysia.

Satu video memaparkan beberapa orang pelancong bermain permainan berpusing-pusing dengan berpaut pada tali.

4 orang kesemuanya yang bermain permainan tersebut. Pada mulanya ianya kelihat amat menyerenokkan. Ini kerana dapat berpusing-pusing dan seperti terbang di awangan.

Selepas beberapa kali berpusing, kejadian tidak diingini berlaku. Salah seorang daripada pelancong terpelanting ke dalam semak samun di belakang tempat permainan tersebut.

Diharapkan pelancong berkenaan tidak mengalami apa-apa kecederaan yang serius. Mungkin selepas ini boleh lebih berhati-hati ketika memainkan permainan tersebut.

Video ini boleh anda tonton di bawah ini.

Reaksi Netizen

Pelbagai reaksi netizen berkenaan kejadian ini.

” Org tu da sakit jatuh…kau plk ckp buduh buduh buduh buduh bnyk kali…hahahahahaha”

“Nasib baik jatuh d pisang..kurg jg la sakit”

“Yg Badan kurus boleh la main pusing2 gini. Kena yg Badan mcm badak sumbu mcm aku ni, baru je naik, Xsempat berpusing lagi rasanya dah putus Tali tu..”

“perempuan tak salah yg salah tali tu laju sgt”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending