Connect with us

Terkini

“Lawa dah Suara dia.” – Nabila Razali Nyanyi Rap. Ramai Puji Suara Makin Sedap

Published

on

Jika sebelum ini Nabila Razali sering dihimpat kontroversi suaranya yang dikatakan tidak sedap dan sering terkucil. Beliau tambah mengharungi segala kecaman dari Netizen.

Kini Nabila tampil dengan video rap challenge open verse. Ramai netizen di Tiktok puji akan kemerduan suara dan mengatakan bahawa beliau telah banyak improve daripada sebelumnya.

Jom dengar.

Dah dengar? Sedap bukan.

Sementara itu, ini adalah komen-komen dari para netizen.

“tudung kemek pun cantik..”

“mprovement yg nyata. lawa dah suaraa diaa.”

” Aku tunggu je lagu ni kena remix dengan peluang kedua..”

“love your adlibss hskahsja..”

Tak sabar pula tunggu lagu. terbaru dari nabila Razali. Mesti akan meletop macam lagu-lagu sebelumnya kan.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending