Connect with us

Terkini

“Masa ni air liur basi pun wangi”- Pasangan Hangat Bercinta Makan Semula Makanan Dikeluarkan Dari Mulut Si Wanita

Published

on

Setiap pasangan bercinta pastinya akan melalui fasa-fasa di mana semuanya indah sahaja.

Mungkin ini apa yang berlaku di dalam sebuah video memaparkan sepasang merpati dua sejoli yang sedang bercinta makan di kedai makan.

Si lelaki menyuapkan makanan kepada si wanita, namun si wanita ingin memuntahkannya entah sebab apa. Adakah disebabkan terlalu pedas, atau mungkin si wanita jenis tidak makan sayur? Entahlah, hanya mereka sahaja yang tahu.

Apa yang menjadi perhatian netizen adalah perbuatan si lelaki yang luar dari jangkaan. Selepas si wanita memuntahkan makanan, ingatkan si lelaki akan buang, rupanya dia makan sisa makanan yang diluahkan oleh wanita terbababit.

Mungkin si lelaki ini datang dari latar belakang seseorang yang tidak suka membazir sehinggakan sisa makanan si wanita pun dia telan.

Anda semua boleh menonton video terbabti di bawah ini.

Respon netizen

Seperti biasa, respon dan komen netizen pastinya tidak mengecewakan. Antaranya adalah;

“Masa ni air liur basi pun wangi.”

“Xde nye suwit.. aku ni dr mulut anak pun aku geli nak mkn ni kan dr mulut laki.. mmg tak lah”

“Apa2 makanan yg telah dikeluarkan dari mulut sudah menjadi najis tak layak untuk dimakan.”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending